Fan jäkla piss skit

2009-02-16 @ 14:33:46

Idag är jag bitter
Här trodde man att då man äntligen fyllt 20 var alla åldersspärrar som är värda att passera passerade. Jag får gå på systemet och kommer in där jag vill komma in och ta mitt efterlängtade MC kort????  men ICKET SA NIKE. Idag tog jag mig själv i kragen, ringde upp Trafikskolan, frågade om utbildningen och bokade tid för att börja övningsköra med en stor motorcykel. Men.....då jag uppger personnummer får jag reda på att jag inte får ta tungt MC kort innan jag fyllt 21. Det var det löjligaste jag hört. Med motiveringen att "Det är en väldigt tung hoj" Jag lär ju vara mycket starkare då jag fyllt 21, jävla Sverige och dess regler!!!! Människor som är yngre än mig vinner Idol, blir filmstjärnor och tjänar miljoner på sina bloggar, människor som är yngre än mig och ändå åstadkommit så mycket mer än jag. Livet springer förbi utanför fönstret utan att jag får något gjort och det enda jag vet att jag vill som inte kräver 100000000000kr är jag tydligen för ung för att göra - ironiskt va? Nu måste jag altså vänta i 10 jävla månader till fan jäkla piss skit.

Jag får väll kolla upp vad det kostar att ta dykar certifikat - något som jag oxå vill ha. Förmodligen kostar det 40 000 eller har en åldersgräns på 50.



Postat av: Anna

jag hatar också åldersgränser!! särskilt nu när jag inte ens har passerat 20 år! :S jag vill också ta både mc-kort och dykarcert!

2009-02-16 @ 21:46:36
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-