Great tisdag

2009-02-11 @ 19:12:15
Igårkväll var en riktigt rolig tisdagskväll. Jag och PJ spelade X-box pro evolution soccer. Sjukt kul spel, jag testade att vara både A.I.K. och Chelsea, tyvärr behöver jag nog lite mer träning innan jag blir en stjärna. Under tredje omgången lyckades jag fortfarande inte göra något mål trotts att jag hade Manchester U och han hade IFK Göteborg. Senare på kvällen skulle vi dra och chilla på Olles men beslutade oss i sista sekund att köra på Pipes istället - klokt val. Däre jobbade nämligen en riktigt cool bartender. Då Pipes stängde kl 11 satt vi kvar och hade rock-låt gissar tävling med Bartendern. Sedan kom Fredrik förbi som oxå är lite gröngöling i bartenderbranchen, han började snacka med Bartendern som började göra massa konster för oss. Han jonlerade med glas och flaskor, staplade upp sjuka glaspyramider, slog ihop shakers och hällde med flera strålar på en gång samt kastade runt ett glas med vatten och is upp och ner utan att spilla. Vi fick även se en film på hans mobil på en Bartender kolega som hade en show live - den uppvisningen ska jag inte ens gå in på. Jag undrar hur länge man måste öva samt hur många glas som man måste slå sönder innan man blir så bra....






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-