Inte helt fel

2009-02-22 @ 15:30:18
Idag var det återigen snöstorm då jag vaknade. Man kan ju tycka att en meter snö över gräsmattan är mer än nog men det tycker inte moder natur. Just nu känner jag mig inte helt och hållet  negativ till den globala uppvärmningen. Idag var Viktor en ängel och skottade så då slapp iaf jag. Thailand om en vecka känns ju inte helt fel nu altså. Jag och Em ska investera i varsin luftmadrass och ligga och glänsa i det turkosa vattnet med en tropisk drink i handen. Hoppas det är iskallt då jag är borta så alla får bli riktigt avundsjuka :D.


Postat av: Anna

aaargh!! varför far alla utomlands?! jag har just att sticka huvet i snön och blunda tills sommarn kommer!!! :/ Jag följer fan med i resväskan asså! ;)

2009-02-23 @ 23:24:49
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-