Jag vill inte veta hur jag blir då jag blir gammal

2009-02-02 @ 21:40:16
Ibland är det ganska så jobbigt att vara jag. Folk påpekar ofta att jag har väldigt lite tålamod vilket är sant, men sedan så är jag så otroligt klumpig. Inte nog med att jag liksom snubblar över strecken på övergångsställena utan jag är glömsk också, fruktansvärt glömsk. Jag strör tillhörigheter till mig överallt. Idag satt jag och pratade med Annica som gjorde krokodiler i telefonen och glömde bort att jag skulle åka och träna. Jag upptäckte klockan i sista minuten och skyndade mig iväg bara för att upptäcka efter halva vägen att jag glömt gymkortet hemma. Så jag vände hem igen, hämtade kortet och körde i ilfart upp till IKSU (missar man ett pass blir det nämligen 50 kr i böter vilket jag inte är särskillt sugen på efter en  krajad bil och en lokalhyra på 3500 efter min fest). Naturligtvis fanns det ingen parkering ledig nära ingången så jag fick springa för att hinna i tid att hämta ut min biljett (jag klarade mig med 1,30 minuters marginal) men jag hinner inte längre än till omklädningsrummet innan jag upptäcker att jag glömt min vattenflaska i bilen........

Ibland är det ganska jobbigt att vara jag som sagt.....


Postat av: Anna

Usch då! det lät ju inge bra alls! :S sånt där är så himla jobbigt och det händer så lätt!! Jag väntar bara på den dagen då jag ska komma till jobbet och märka att jag glömt passerkortet hemma eller nåt sånt!

2009-02-03 @ 22:33:48
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-