Lyckad kväll

2009-02-02 @ 16:52:42
Min och Ems födelsedagsfest blev trotts allt över mina förväntningar. Trotts att allt som kunde skita sig sket sig hade jag askul. Det blev ca 60 gäster vilket var lite mindre än vi räknat med men jag hade ändå inte tid att vara så social med alla som jag hade velat. Nu låter jag ett urval av bilderna från kvällen tala för sig själva. Resten finns på facebook...

  
  
   
  
  


Postat av: Anna

hahah vilka tjusiga bilder hörrö!! ;) haha

2009-02-02 @ 18:55:54
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-