My first list

2009-02-16 @ 22:40:49

Jag har aldrig tidigare haft någon lista i min blogg, men nu blev jag tydligen utmanad av Anna och cool som jag är antar jag självklart utmaningen. Eller så utmanade hon någon annan Frida som är Sveriges vanligaste namn och så skämmer jag ut mig själv. Alla människor älskar ju att prata om sig själva och jag är inget undantag så here it goes!

SENASTE...
Film du hyrde: One flew over the cuckoo's nest
Film du köpte: Eh.....Percys tårar tror jag (pappa betalade)
Låten du lyssnade på: DIO - don't talk to strangers
Låten du hade på hjärnan: Mad world
Låten du laddade ner: Dawid Bowie - Space Oddity
Personen du ringde: Oskar - jag var för lat för att gå in i rummet bredvid

FAVORIT...
Mat: Indiskt, asiatiskt, Italienskt, Mexikanskt, kulinariskt - frågan är vad jag inte äter
Låt: Eagle fly free
Sak att göra: Köra vattenscooter eller raca nedför ett fjäll på skidor i lössnö
Sport: Fotboll, fotboll och hmmm fotboll (kan se hockey i nödfall)
Kläder: Klänning och stora T-shirts
Film: Alla klassiker inom skräck, action, western och kultur - absolut inget kärleksdravell
Bil: En hummer - men än har jag inte kört någon

SENASTE...
Bok du läste: News culture - studielitteratur
Personen du fick mail av: Min mamma
Personen du fick brev av: Mitt jobb - kopia av skatteredovisningen
Personen du fick sms av: Viktor

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Pluggat, tränat, whinat över att jag inte är 21
Var det kul: Att veta att jag måste bli äldre innan jag får göra det jag vill???
Gillar du att slåss: Love it - gör det tyvärr alltför sällan då jag är så civiliserad av mig
Vad ska du göra ikväll: Ta ett bad, äta choklad och tjura över MC kortet ytterligare
Är du seriös: Jag kan vara
Vad är du allergisk mot: Penicillin, Per Gessle och Nothing Hill
Var har du ont: I ryggen
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Ja - det kan jag faktiskt
Favorit serie: Sex and the city och Entourage

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Mjaaa
Var du glad igår: Ja, jag byggde pussel
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, grannen tex
Vad dansar du till: Rock makes me go wild
Stockholm är: Min hemstad, mitt hjärta, AIK
Göteborg är: fullt av människor som heter Glen och luktar fisk
Kan du sjunga: Ja - fast kanske inte bra
Mer värt än guld: Emmy
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: England
Sparar till: Resa, lägenhet, MC kort, fallskärmshoppning, forsränning, bungy jump, dykar certifikat, hummer, festivaler och fotbollsmatcher
Väntar på: Sommaren, allsvenska premiären och Thailand
Pålägg som gäller: Jag är för trött för sådan lyx om mornarna
Dagens dryck: Mitt eget soda streamade vatten - blä jag väljer Loka i framtiden.



Postat av: Annika

Känns som att Per Gessle och Nothing Hill inte riktigt platsar på just den platsen :P



Puss på dig!

2009-02-16 @ 22:46:36
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Frida

Det tycker jag nog. Är inte kroppsliga symptom som rysningar, illamående,svettningar, huvudverk och ångest tecken på allergi så vet jag inte vad?? ;)

2009-02-16 @ 22:58:38
Postat av: P

Ja visst vore det både skönt och praktiskt att bara behöva jobba när man ville (om man nu nånsin vill).

Kanel är mycket bättre än kardemumma i kaffet.=)

2009-02-18 @ 11:35:17
URL: http://paranoidamissp.blogg.se/
Postat av: Anna

det va du jag menade! ;D haha notting hill och per gessle håller jag med 100 %!!

2009-02-18 @ 19:25:52
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-