Myskväll

2009-02-06 @ 16:10:58

Åh om bara ett litet tag kommer Em hit. Vi ska baka någonting gott med choklad och se på Disneys Wall-E :D
Det var jättelänge sedan jag bakade. Ja det beror på att jag är kass. Jag funderar på vit chokladmousse med hallon. Nog för att jag är en katastrof i köket men jag har ju Em som kan se till att jag inte glömmer någon ingrediens.




Postat av: Annika

Wall-E är så jävla söt! Min nya Idol :P

2009-02-07 @ 23:49:49
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Anna

ÅÅh Wall-E är ju så himla söt!! Älskar den filmen!! :)

2009-02-08 @ 14:12:49
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-