Olycksår

2009-02-13 @ 14:01:04
På universitetet utryckte jag högljut mitt missnöäje över Fredag den 13, jag som verkligen har tillräckligt med otur som det är då Danne påpekar att den 13 är en fredag oxå i mars och November. Är man vidskeplig har vi ett riktigt olycks år. Men eftersom jag är olycksam och dagen är olycksam idag slår det kanske ut varandra och så får jag sjukt tur. Eller bara en normal dag som alla andra människor utan sönderslagna föremål, utspilld vätska och snubblanden och missbedömda avstånd.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-