Skräp nacke

2009-02-25 @ 21:48:34
Det är helt sinnessjukt hur muskler kan göra så ont. Jag har haft jätteproblem med nacksmärtor och i förrgår domnade hela min högra sida av högerhanden och armen bort - som tandläkar bedövning så jag gick till en napprapat. Det var tydligen illa ställt med mina muskler och nerver, han drog ut kotor, gav musklerna elshocker och stack nålar i mig. Han var jätteduktig men jag kunde naturligtvis inte låta bli att vara där och peta, sträcka, dra och massera sedan så nu har jag hur ont som helst. Igårkväll klarade jag inte ens av att sitta upp och missade CL till min besvikelse. Jag hoppas musklerna lugnar sig innan vi åker till thailand för det blir inge kul att sitta på ett plan i 14 timmar med en sådan här skräp nacke kan jag lova!


Postat av: Daniel

Hoppas nacken blir bra!

2009-02-26 @ 17:55:51
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Anna

usch då! hoppas verkligen att det går över!! och du ska då ha superkul i thailand!

2009-02-26 @ 21:41:30
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-