20

2009-01-08 @ 21:02:45
Att fylla 20 var inte riktigt så skrämmande som jag föreställt mig. idag åkte jag och tankade och - jag startade varken larmet eller glömde tanklocket. Jag kanske har blivit en helt ny, mogen, ansvarstagade och vuxen människa.


Eller kanske inte..............................................


Postat av: Barndomsvännen

haha bröloppet blir du ju bjuden till så där blir du förvarnad iallafall, vad det gäller barn så ja, så fort jag fått ett jobb =) fast ingen katt, en bulldog & en fransk bulldog vill vi ha =D skönt att höra att det gick bra & tanka bilden föresten =D grattis i efterskott!!!

2009-01-09 @ 07:23:44
URL: http://ellasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

haha hoppas du inte blir en mogen flicka ;) dom är så tråkiga !

2009-01-09 @ 18:41:30
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-