Brakfisar och snorlobbor - jag är onekligen en mycket charmig individ

2009-01-24 @ 16:04:06
Det finns ett flertal saker man helst inte vill göra inför sin kille. Till dessa hör saker som att rapa, prutta, dreggla, kräkas, bajsa, kissa, snubbla, snora, spilla och så vidare. Tjejer vill helst att killar ska tro att vi är perfekta individer som aldrig någonsin gör något av ovanstående. Jag har en kompis som aldrig bajsade då hon var hemma hos sin kille, hon kunde gå och hålla sig i flera dag om det behövdes. Om han frågade henne svarade hon bestämt att "Jag bajsar aldrig". Sedan flyttade dom ihop, och efter två år kände hon sig modig nog att erkänna att hon att hon faktiskt bajsade ibland (fast bara då han inte var hemma). Sånna där tramserier har aldrig legat för mig, det enda som krävs för att jag ska kunna bajsa är att jag kan stänga toadörren. Jag är nästan för bekväm och ibland undrar jag om det inte skulle vara till min fördel om jag kunde annamma lite av den kvinliga genens diskretion.

I förrgår höll Viktor på att retas med mig, jag blev sur och skulle brotta ner honom, han var starkare och jag landade på golvet varpå han räckte mig sin hand för att dra upp mig. Precis då lyckades jag avlägga en enormt högljudd brakfis.
Viktor: Vad var det?
Jag (aningen generad): Öh det var jag....
Viktor: Gick dina byxor sönder?
Jag: Neeej, det var jag som pruttade.
Senare samma dag hade vi varit på ICA och handlat. Jag är fruktansvärt förkyld och kände ett enormt behov av att få snyta mig. Viktor sa tillslut åt mig att göra en snytskjutning, ni vet då man håller för ena näsborren och blåser och så flyger soret ner på marken. Jag har ännu inte lärt mig behärska denna konst men tänkte att (hur svårt kan det vara) och tog i allt vad jag hade. Resultat=det var svårt. Så där stod jag framåtböjd på vägen med en 8cm stor lång snorlobba dinglande från näsan som vägrade släppa och jag hade ingenting att ta bort den med. Jag hade på mig min Minimarket jacka, mina läderstövlar min DKNY väska och mina skinnhandskar så det var bara att välja vilken guldklimp som skulle offras. Det blev slutligen skinnhandskarna....






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-