Den vandrande olyckan

2009-01-18 @ 18:14:50
Hej ja rubriken syftar naturligtvis på mig. Jag är som ett otroligt kaosoväder. I stället för att lämna skövlade skogar, spilror av hus och så efter mig så lämnar jag spår av utspillda drycker, sönderslagna glas/porslinssaker och nu senast metall. Det var inte meningen att kvadda min bil men så blev det. Det var snöstorm och jag ägnade stor uppmärksamhet åt att inte köra över någon på övergångstället. Det gjorde jag inte heller så jag andades ut och bytte låt på skivan i sterion, tittar upp och upptäcker att bilen framför mig har stannat, bromsar hårt och glider rakt in i den och så KRASCH, PANG, KABOOME.
Ni ska nu inte tro att jag liksom bara buffade in med stötfångaren, nej jag hade naturligtvis oturen att krocka med en Mitchubitchi van, med sånna där stålkanter där bak. Mitchubitchibilen klarade sig med en sprucken lyckta medan jag fick hela främre stötfångare och motorhub ihoptryckt.......

Lyckligtvis blev inte den andra föraren arg på mig och jag hade helvagnsförsäkring men det var så typiskt att det skulle hända just mig.


Postat av: Annika

Grattis.... :P

2009-01-20 @ 11:06:03
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-