Me and my bro

2009-01-12 @ 17:32:07

Jag är glad att jag har min bror. Jag kan irritera mig fruktansvärt mycket på Oskar med jämna mellanrum men tänk ett sådant tråkigt liv jag skulle ha utan honom. Ingen att föra vildsinta krig med (då alla medel är tillåtna) om favoritplatsen vid matbordet varje dag. Ingen att spruta vatten, köra pik döden på eller hoppa i sängen på mornarna. Ingen som lömskt smyger upp bakom mig och lyfter upp mig i knäväcken och bär iväg mig. Ingen att gadda ihop sig med mot föräldrarna då vi verkligen vill ha något. Ingen som klappar mig på huvudet och lagar lunch åt mig då jag är bakis. Ingen att uppfostra enligt mina egna regler. Jag tycker egentligen väldigt mycket om min bror. Men jag tänker inte avslöja det för honom - han skulle bli så mallig om han fick veta


   



Postat av: Daniel

det ser ut som du bajsar på sista bilden

2009-01-12 @ 20:59:50
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Annika

Av erfarenhet så jaa, det bli malliga så in i helvete! haha, vet inte om du sett men på facebook så ligger fredde ute på min sida där han demonstrerar "stekardansen", bästa parodin ever!

2009-01-12 @ 21:49:42




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-