Home sweet home

2009-06-29 @ 10:25:36
Så var jag hemma igen. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Nu har jag sett det mesta av Sverige, från Hofors till Vännesborg till Götet till Västkusten till Östkusten till Trosa. Massa bilåkning, sol, vänner, trerättermiddagar och vin. Sommarens trend till grillat kött verkar vara rabarberchutney som jag fått smaka tre gånger under veckan. Gott fräsht och somrigt. Lite bilder från trippen kommer snarast!

Full fart framöver i Umeå. Jag har uppdyk ikväll, stranden imorgon och massa vänner jag ska hinna träffa innan det bär av mot stockholm och sedan Hultsfred och Metallica!


Postat av: Andreas

det heter vänersborg;) och inte vännesborg:p

2009-07-16 @ 05:19:34




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-