Mina senaste bravader

2009-06-16 @ 14:03:53
Dom senaste sju dagarna har jag haft mer otur än vanligt. Jag har lyckats med att slå sönder en stor glasburk dressing, en porslinsmugg. Jag har spillt ut två glas vatten i skrevet på min kompis, spillt ut två koppar kaffe över mig själv. Jag har snubblat och gjort ett magplask i vardagsrummet, jag har skjutit en pil i Oscars trä golv och så har vi incidenten igår hemma hos Stefan och Em. Jag skulle göra kaffe men mindes inte riktigt hur deras kaffe mackapär fungerade. Jag står på golvet i vardagsrummet och Em ligger på soffan.

Frida: Hur gör man med filtret här?
Emmy: Du skruvar på det, men gör det inte här för det är massa sump kvar. Frida gå in i köket!
Frida: Lungna dig jag ska inte öppna den här. Hur gör man med den här delen då?
Emmy: Du drara bara där nere, men gå in i köket.
Frida: Nähä det funkar inte för det testade jag förut. Kolla här.... SWOSH

Det funkade, och gammal kaffesump flög ut över deras matta, deras golv, deras soffa, deras dator, Emmys jeans och på bordet. Sedan skämdes jag lite så jag damsög hela vardagsrummet.


Postat av: Daisy

Jag lider ju lite med Emmy, säger man till dig att hålla dig med en sak i köket så håller du dig på alla ställen utom just köket. ;-)

2009-06-27 @ 23:46:59
URL: http://daisymonroe.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-