Roadtrip update

2009-06-24 @ 18:41:02
Midsommar blev en hel grym kväll. Tyvärr glömde jag kameran ute hos Jenni så bilderna kommer senare. Det var synd för den hade varit kul att ha under min familje roadtripp i Sverige. VI besöker alla möjliga sköna människor och platser. Ah familjelivet! Mamma och Oskar gömmer sig bakom hörlurar och jag och farsan sjunger med till Bruce Springstean. Solen bränner genom bilens rutor så vi har köpt sånna där fönsterskydd till bilen som småbarn brukar ha. Svarta katter skyddar mig från ljuset.

För tillfället befinner jag mig på västkusten utanför Göteborg. Igår hälsade jag på Andreas och hans tjej, vi drog på Liseberg och lyxmasken vann 3 stjärnvinster, 5 förstapris och två andra pris. Dock var han väldigt generös så jag har fått med mig choklad så att jag klarar mig ett bra tag framöver. Kan vara bra att ha i bilen utifall att pirayan blir kinkig.

Idag har det varit strålande sol och jag har njutit på västkustensstenhällar med faniljen. Jag tog mig även en simtur i havet. Det marina livet är riktikt läckert härnere. Jag såg krabbor, musslor, snäckor, konstiga alger, maneter och stjöstjärnor. Det var synd att jag inte hann göra mitt uppdyk (det sköts upp pga regn) innan vi kom hit så jag hade kunnat dyka här - det hade säkert varit ballt.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-