V som i VÄRD!

2009-06-08 @ 22:52:45

Jag är så glad över att jag har Viktor. Han kompleterar mig så bra. Medan jag är impulsiv, sprallig och busig är Viktor mer eftertänksam och jordnära. Han får mig att tänka igenom mina galna infall och förhoppningsvis får kanske jag honom att vara lite mer spontan. Men det jag tycker bäst om med min pojkvän är den egenskapen han är en bra kompis.  Trots att vi är olika är vi ändå väldigt lika och jag kan ha så fruktansvärlt kul ihop med honom ibland. I Lördags hade vi världens (enligt mig) ultimataste dejt! (Om man nu kan kalla det för dejt då man redan är ihop). Först var vi hemma hos mig tog några glas och såg fotbollen med farsan, Lena och Leif. Därefter drog vi in till stan där vi joinade Daniel och Linn på Cover Club. Tyvärr höll sig Linn och Daniel mestadels på den lite sämre halvan av lokalen där det spelas schlager. Jag och Viktor däremot röjde loss på Hårdrock-sidan. Vi drack Jack o Cola, Jäger o RedBull och hoppade runt som två lyckliga idioter på dansgolvet. Jag har fortfarande ont i huvudet efter allt headbangande. Som vanligt knycker jag bilder av Daniel - mannen med kameran. Jag måste börja ta med mig min egen.

     

  



Postat av: Daniel

Haha, ;) du kan iaf vara snäll och ge mig en länk om du tattar bilder av mig!

2009-06-09 @ 12:11:00
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-