Midsommarplaner

2009-06-18 @ 21:57:07
Imorgon är det midsommardags igen. Förra året var en härlig kväll. Det var fest hemma hos mig och grannens beige/gråa katt -> also known as PARTYKISSEN strosade in och ut ur huset och ägde hela festen.

  
Partykissen i egen hög person!

Efter en sliten avslutning på skolan och jobbet ville jag i år bara fira en lugn midsommar med familjen och Viktor. Mamma hade köpt massa gott och vi skulle grilla. Men så lämpade det sig inte bättre än att Mamma och Pappa igår blev inbjudna till ett par vänner som dom väldigt gärna ville fira med. Vips blev familjemyset dissat. Jag hann knapt tänka tanken vad jag och Viktor skulle göra (om vi skulle följa med eller om jag sjulle ringa någon kompis) innan vi fick en sista minuten inbjudan till Em:s kompis Jenni som har sommarstuga på en ö där vi skulle övernatta, grilla och bada badtunna - vilket lät ubermysigt och var svårt att tacka nej till, särskillt efter att familjen dissat mig. Så nu taggar jag en supermidsommar i goda vännes lag! Hoppas alla får en härlig kväll imorgon.


Postat av: Anna

hoppas att du får en glad midsommar!! :D

2009-06-19 @ 00:14:59
URL: http://bestofwimo.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-