Från inget liv till Whitesnake och Gayklubb

2009-06-05 @ 19:30:07

Jag är ledsen för dålig update här på bloggen men det har sina orsaker. De två senaste veckorna har jag i princip inte haft något som helst liv - eller åtminstone ingen fritid. Jag har jobbat mellan 8 och 5 och på kvällarna har jag slitit med min och Dannes B - uppsats (som nu tack och lov äntligen är klar). Dessutom har jag agerat sambo åt min mörkrädda kompis Em vars pojkvänn varit bortrest och även försökt hinna med min egen pojkvänn. På de yttepytte enstaka timmar jag haft fria har jag försökt klämma in diverse andra kompisar. Jag har pendlat som en stressad kanin mellan hemmet, Em, jobbet, Universitetet, Daniel och stan. Jag har ALLTID varit 15 minuter för sen, sovit mindre än 6 timmar per natt och varit allmänt förrvirrad.

Förra helgen hade jag dock tilstymmelse till liv jag ämnat blogga om sedan dess, så här kommer det - en vecka försenat. Solen sken! Jag och Daniel satt på min uteplats och rökte vattenpipa, blandade Mojitos, drack vin och åt kex med ost. Senare på kvällen begav vi oss in till stan däe vi tjuvlyssnade ett tag på Whitesnake. Vi stod utanför staketet till scenen där dom spelade eftersom ingen av mina BAJS kompisar ville köpa biljett med mig och se dom innanför staketet. Om det räknas att ha sett dom på utsidan så har jag nu sett dom 3 gånger. Jag håller inte med journalisten i VK som hävdade att Coverdale började bli gammal och sliten. Journalisten skulle må bra av att lyssna på Judas Priest eller Guns live. Sist jag såg dessa band satt Robert Hallford ner hela spelningen med micken en centimeter från munnen och mr Rose försvan ca 10 minuter mellan varje låt han framförde (jag misstänker att han andades syrgas).

Senare på kvällen joinade vi två brudar i klassen på Gay klubb. Det var en intressant upplevelse. Jag hade aldrig varit på en gayklubb förut. Det var skönt att bara kunna hänga med sina kompisar, dansa och ha kul utan en massa slibbiga killar som hängde efter en men det var samtidigt en ganska speciell upplevelse. Mitt enorma ego fick sig en liten törn. Jag är nämligen inte alls så attraktiv i lesbiska kretsar som jag föredrar att tro. På en scala mellan 1-10 blev jag scorad som en 0:a, 3:a och 5:a (men jag misstänker att den sista tjejen bara sa det för att vara snäll). Här kommer lite bilder från kvällen jag knyckt av Daniel. Enjoy!

          



Postat av: Annika

PÅ en tio skala är du lätt en 11!

2009-06-06 @ 13:18:05
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Anna

drinkarna såg ruggigt smaskiga ut!! ;) jag måste få "receptet" ;)

2009-06-06 @ 18:20:08
URL: http://bestofwimo.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-