Vad är det för sjuk värld vi lever i?

2009-06-09 @ 19:13:11
Jag ska aldrig mer sätta mitt telefonnummer på någonting via internet! Den senast veckan har det ringt en massa människor och erbjudit mig alltifrån kalsonger till 3 nr av "min ponny". Samtalet idag tog ändå priset..

Jag: Hej det är Frida
Annonym röst (som pratar både på in och utandningar): Nemen HEEEEJ! Jag ringer från kiss och bajs och vi vill belöna dig med en pressent! Alla våra kunder är så nöjda med den här produkten, ja den är helt mirakulös. Bla bla bla bla bla bla du går ner tio kilo på två veckor utan att banta.
Jag: Tack det räcker med information! Jag behöver inte gå ner i vikt.
Anonym röst: Men du behöver inte äta dom i 2 veckor, du kan prova dom i några dagar och bara gå ner några kilo. Det är helt gratis!
Jag: Tack men nej tack. Jag råkar faktiskt vara SKITSNYGG.
Anonym röst: Eh jaha, ja då får jag tacka för mig
Jag: Klick

Seriöst? Vad är det för ett fräckt företag som ringer runt till kvinnor i 20 års åldern och försöker kränga på dem bantningspiller? Tur för mig att jag har världens kanske största kvinnliga ego.


Postat av: Ella

Haha jisses! Dom är inte lite kaxiga alltså!

Vilket datum kommer du ner föresten? & när passar det att komma förbi på några kalla? =P

2009-06-10 @ 11:36:59
URL: http://justkeeponrocking.com/
Postat av: Ella

Thank´s! =)

Den 15 blir strålande! Vet du ungefär vilken tid ni kommer? Lunch? Eftermiddag? Kväll? Du hittar hit va? Bara att ta tåget till Åkersberga så möter jag er på stationen =) Oh! Längtar! =D & självklart får du ta med gubben =)

2009-06-12 @ 20:37:01
URL: http://justkeeponrocking.com/
Postat av: Ella

Ja för oss spelar det inte heller så stor roll, Johan jobbar dock till 17 så han är vel hemma till 18 men han har lovat att hoppa träningen för er skull då =) Jag skulle visserligen gärna vilja hinna dammsuga innan ni kommer, men runt 12-14snåret, funkar det? Föresten, förlåt, men är det ok om ni köper eran öl? Är fortfarande arbetslös & nästan pank, lever på skatteåterbäringen nu =P Hade gärna bjudigt men, ja, som sagt.

Hoppas bara vi får fint väder så vi kan sitta på balkongen =D

Haha vet inte om det är så mycket att se egentligen, husesynen lär gå fort iallafall =P Det är ju bara 26½kvadrat att syna =P

Ses på måndag!

2009-06-13 @ 12:28:54
URL: http://justkeeponrocking.com/
Postat av: Ella

Jag är ju fullständigt dum i huvudet...blandar alltid ihop juni & juli & trodde att du skulle komma idag... =P Sedan insåg jag ju att riktigt så låg det ju inte till =)

2009-06-15 @ 09:04:23
URL: http://justkeeponrocking.com/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-