Backa bandet - Hur gick detta till???

2009-05-12 @ 12:58:03
Jag har ingen riktig aning om hur detta skedde? Att jag skulle göra någonting sådant här är ungefär lika troligt som att jag skulle betala för att städa mitt rum....Så hur gick det till??? Jag hade suttit och läst "THE BOOK" i timmar och mina ögon var röda. Det var mitt i natten då en av mina bästa vänner ringer i panik och vädjar - när en polare vill någonting så mycket fins det bara ETT svar, lojalitet före allt!

Så jag ska tro det eller ej men jag Frida Julia Nygren ska se Brittney Spears den 13 juli i stockholm - jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid tanken. Det känns inte jobbigt/tråkigt eller så bara....absurt. Men jag har alltid varit en teater apa så jag tror jag kommer smälta in fint. Vara en ulv i fårakläder, ryckas med i stämningen och observera hur dom "normala" människorna beter sig då dom går på konsert. Kvinnan e sjukt snygg - synd bara att jag inte är lesbisk men jag får glädja en kompis och det kommer finnas strippande killar på scenen.



Lite komiskt i efterhand då man får standard frågan "Vilka har du sett live?" Och så ba "Få se nu, Iron Maiden, Metallica, Judas Priest, Guns'n'Roses, Whitesnake, Helloween, Dragonforce, Motorhead, Sabbaton, Satyricon, Edguy, In flames, KISS, Cradle of filth och....Brittney Spears!"


Postat av: Andreas

haha där ser man.

2009-05-12 @ 17:22:32
URL: http://www.gratisglädje.se
Postat av: Anna

haha ja lite otippat är det ju ;) men dom strippande männnen låter ju lovande!

2009-05-12 @ 18:39:29
URL: http://bestofwimo.blogg.se/
Postat av: E L L A

haha oj det var alldeles för tidigt på morgonen för en chock av det absurda slaget! =D tror du hinner förbi åkersberga, kolla lägenheten, hinka några bira & snacka gamla minnen då eller är det abra brittan som gäller då? ;P

2009-05-13 @ 08:06:14
URL: http://justkeeponrocking.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-