Exlusivare badrumsskurning får man leta efter!

2009-05-21 @ 19:27:48

Stress och tidsbrist ledde till att min lägenhet såg ut som kriget och jag kände plötsligt en konstig känsla jag nästan aldrig känner: nämligen "usch här behöver städas" känslan. Badrummet kändes mest akut så jag plockade undan allt, putsade speglar, skurade handfat och toa och damsög golvet för att sedan skura. Jag gjorde dock misstaget att gå på toaletten först. Då jag reste mig upp slog jag huvudet i parfym hyllan och hörde kort därefter ett krash i golvet. Förfärad försöker jag kika ner bakom toalettstolen för att se vilken av mina älskade parfym flaskor det var som gått sönder då en stark tvålaktig doft fyller hela badrummet. Jag sniffar och stönar sedan igenkännande......Chanel No 5. Mycket riktigt hittar jag resterna av flaskan bakom toaletten.

Så nu doftar mitt badrum av Chanel No 5 och jag är sjukt bitter över att jag ska vara så förbannat klumpig hela tiden. Det var inte min favoritparfym men en tidlös klassiker och tillräkligt dyr för att jag inte uppskattar att ha knuffat den i golvet. Badrummet fick sig ju dock en skurning i exlusivaste lagret.







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-