Fridas kuckelimuck medicin

2009-05-11 @ 09:38:19
Har ni som jag råkat ut för en otäck förkylning, halsont, snuva eller huvudverk i olämplighetens tid just då ni ska göra något roligt? Förtrösta icket kära vänner, jag har kokat ihop den ultimata kuckelimuck medicinen - sprängfylld med vitaminer, antioxidanter, mineraler mm som hjälper celler att återförnya sig, tar död på bakterier och gör en frisk på nolltid.

FRIDAS KUCKELIMUCK MEDICIN
2 matskedar whiskey (gin funkar i nödfall)
Ett granatäpple (världens nyttigaste frukt)
1½ deciliter frysta blåbär
3 bitar marabou premium 86% kakao (Ju mörkare ju fler antioxidanter)
1 tesked grönt te med aloevera
30 droppar enchina force
En röd och en svart godisfisk

GÖR SÅHÄR
Dela granatäpplet på mitten och skrapa ut fruktköttet i en mixer. Tillsätt blåbär, choklad, te, encina force samt den svarta och röda fisken. Se till att sätta på locket ordentligt och jag menar det, annars kan olyckor ske i köket (Inga komentarer). Håll därefter fast i mixern för allt vad du är värd så den inte flyger iväg då du slår på den på högsta effekt. Vänta tills innehållet är riktigt strimlat och förvandlats till en trögflytande vätska med små små bitar av choklad, lakrits och jordsgubbsfisk. Häll upp i ett glas, tag en sked och ÄT. Avsluta med att hälla whiskeyn i ett glas och gurgla ordentligt så att det bränner i halsmandlarna innan du sväljer och låter whiskeyn elda nedför halsen.

Naturligtvis har jag testat detta - med framgång för min förkylning


Postat av: Anonym

Då vet jag vad jag ska testa när jag blir förkyld nästa gång:)

2009-05-12 @ 17:21:00




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-