I should have paid attention.....

2009-05-05 @ 17:58:55
Då min bästa kompis hävdade att dom förbannade böckerna var så sjukt bra, att alla hon kände som läst dem blev besatta ryckte jag mest på axlarna. Hade ingenting att göra igårkväll så jag bad henne maila mig dem.... De skulle jag aldrig ha gjort med en kommande B uppsats och allt. Den förbannade människan hade rätt, texten är förhäxad. Igårkväll satt jag och läste, tänkte att jag skulle gå och lägga mig senast halv elva, sköt upp det till halv tolv, sköt upp det till tolv, sköt upp det till ett, sköt upp det till två....halv tre sved mina ögon så mycket att jag inte kunde fortsätta så jag somnade och drömde om boken.. Vaknade och slog på datorn...Damn I have to snap out of it, måste iaf prioritera skolan först. Typ skriva en sida - sen läsa.


Postat av: Tone

Hehe.. nämen, Frida! Nu får du visa att du är stark och kan stå emot.. ;o)

2009-05-05 @ 19:35:06
URL: http://ailime88.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-