Att kröka en Onsdag är inte smart

2009-11-20 @ 17:33:56
Bara för att jag inte är sjuk längre hindrar det mig inte från att ha sjuk otur och råka i klistret. Min dåliga karma hittar ständigt på nya sätt att ta sig i uttryck på. Felskickade snuttiplutt sms, bästa polare med jehovas och ett gigantiskt hål i ryggen......

I onsdags skulle var jag med Danne. Vi var båda trötta och sjukt less på novemberregnet och skolan. Vi delade på en flaska vin och pratade, sen blev det kaffedrinkar, sen blev det fler drinkar, sen blev det utgång.

Den första pinsamma incidenten inträffar på vägen till Åhlidhem då jag gjorde sällskap med en wierdo snubbe. Jag fick sova hos Viktor men hans bästa polares föräldrar var där. Jag ville inte skämma ut honom genom att snubbka in där full mitt i natten så jag sov hos Em istället vilket jag skrev i ett "snuttipluttigt sms". Bara det att snubben jag gick med kleptade min mobil och tryckte runt på knapparna. Jag vet inte om det var med flit eller inte, men iaf lyckades han vidarebefodra mitt sms till dom 2 senaste personerna jag sms:at med - vilket jag inte upptäckte förrän senare. Tack och lov var det bara två polare så det var ingen större skada skedd men det hade inte varit kul om "snuttiplutt sms:et" hamnat hos snubben jag ska köpa soffan av eller min kompis pojkvänn :S

Morgonen efter vaknar jag upp . Och vad värre är - det är inte min, utan pirayans 3000kr jacka! Har ingen aning om hur detta gick till så jag ringer till Danne för att fråga. Daniel har inte heller en aning om vad jag gjort med jackan men upplyser mig om att min nya bästis är en jehovas vittnen typ. Jag minns att jag stod och pratade as länge med en sådan trevlig person - som senare enligt Daniel försökte värva oss till sin sekt! Jag har inte ett så bra människo omdömme då jag är onykter.


Postat av: Ellenore

Tack :)



Gick svininfluensan bra? :O (sjukdomen och tillfrisknandet osv)



kram

2009-11-20 @ 19:36:26
URL: http://stuffwithmel.blogg.se/
Postat av: Erika

hej fina Frida, passande va =D.



Jo det är så att lönen är ju på g och klapapr ska inhandlas. så jag undrar nu vad du har skrivit ned på din önskelista. Du kan väl skriva ner lite olika i mail el så så man har lite att välja på. Skulle ju vara mysigt att byta emellan nu när du är i "vår" familj så att säga.



Jag och Svärmor diskuterade detta igår vad man ska ge till alla och även hon är nyfiken på vad soms tår på din önskelistan. Kom gärna med tips så snart som möjligt.



Ha det toppen =)

2009-11-24 @ 10:13:31
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-