Frida findes freedom

2009-10-23 @ 13:32:18
Nu är det äntligen på riktigt jag kliver in i vuxenvärden. Efter jul tar jag steget och sliter mig ifrån mitt trygga och bekväma hem till ett eget boende, eller nästan - mitt och Karins nya boende. Detta innebär att jag kommer måsta börja tvätta och laga mat helt själv men det innebär oxå glass till fukost,  lunch och middag om jag så önskar. Ah frihet.

Våran lägenhet kommer bli lika fantastisk och fabulos som vi!


Postat av: Erika

GRATTIS vad kul.

2009-10-23 @ 22:34:08
URL: http://macae.blogg.se/
Postat av: Julia

Fan vad kul Frida! :D Jag bor i korridor nu, det är trångt och jävligt BUT I LOVE IT! Freedom, helt klart ;)



sv: Tack cutie!

2009-10-25 @ 11:50:03
URL: http://juliapysslar.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-