Ibland är killar bara för äckliga

2009-10-21 @ 18:26:27
Ibland kan killar vara för äckliga. Jag är verkligen långt ifrån en primadonna då det komer till kiss och bajs humor men det borde finnas gränser. Efter tre år i samma klass som Jonna trodde jag att jag hade imunitet mot alla äckliga samtalsämnen.  Jag kan både prata och skämta om i princip vad som helst men igår upptäckte jag dock att jag hade en gräns. Jag sitter hemma hos Viktor och Anton med Jonne då grabbarna väldigt detaljerat och ingående börjar diskutera "Koprofager" och "Konkelbär". Två tillsynes oskyldiga ord jag aldrig hört före igårkväll - och halvt om halvt önskar att jag aldrig behövt höra men det är så äckligt att jag måste dela med mig av det. Usch - okej här kommer det........

En koprofag är något eller någon som gillar att äta sin egen eller andras avföring och konkelbär kallas det tydligen när en kille varit på toa och det fastnar bajs i killars rumphår som blir till en klump. Knapast någont normalt samtalsämne man vill lyssna på medan man dricker sitt kvälskaffe.

Ett gott råd, skulle ni någon gång stöta på ett av dessa ord ute i krokarna någonstan så spring därifrån - bara spring!


Postat av: Erika

Ha ha ha ja jag blev också brydd när jag hörde hur de pratade med Mattias å hans polare. De är så, inte brydd för fem öre alls. Konkelbär sjunsg det mkt om i kristets låtar har jag för mig, jag är van men inte heller immun mot allt äckel somd et kans amtalas om i dessa umgängeskretser. Men kul och välkommen till deras gäng, du kommer att få utstå mer. Lustigt att det inte kommit på tal tidigare ha ha.



Du kommer bli van å stänga av å så när dom skrattar å kolar på dig för en reaktion för att de tror att du ska bli äcklad å de känner sig stolta vöer att ha äcklat en tjej så kolalr du bara på dem och säge jaha jaså och skrattar. Ha ha, då blir de nog brydd.

2009-10-22 @ 10:17:54
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-