Jag vet visst hur man smutsar ner händerna

2009-10-25 @ 17:46:36
I sommras hade jag planer på att sticka till norge och rensa fisk vilket jag diskuterade med kompisar. De allra flesta himlade med ögonbrynen eller brast rent av ut i skratt. Tanken på att jag skulle gräva med mina dyrbara princessfingrar i fiskrens var tydligen otänkbar för dem trotts att jag envist hävdade att jag inte skulle ha något problem med detta. Upp till bevis!

Musik som vibrerar genom kroppen, en daqiri strawberry i handen och underbart sällskap - så borde lönehelgen se ut. Istället jobbade jag på Corona där jag kröp runt på alla fyra inne på toaletterna och torkade upp färsk gulaktig spya från toalock, golv och väggar. Som ett tillägg i den bittra kråksången kan jag passa på att klaga över att min stackars tumme förlorade sin perfekt manikyrerade nagel då en mycket aggrsiv kund slet jackan ur händerna på mig. Skrattar bäst som skrattar sist - nog för att jag är aningen osäker på värdet är hos skrytet "Jag torkade spyor i helgen" men jag kan åtminstone konstatera vad jag alltid hävdat....

I'm humble, I can get my hans dirty - and I'm good at it!



Postat av: Erika

Tack så mkt, ja det är det verkligen. Som svar på din kommentar i mitt inlägg.



Även fina flickor fiser, som man säger angående detta inlägg =D

2009-10-26 @ 05:55:49
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-