The fabulos night of the moust fabulos friens

2009-10-17 @ 19:08:25
Kvällen inleddes med att jag plockade upp Danne (i den nya audin såklart) innan vi drog hem till mig. Jag hade passat på att göra naglarna innan för att vara extra fabulos. Jag och Daniel har börjat smaka oss igenom systembolagets vin sortiment, vi köper en flaska var från ej tidigare smakat vin och bedömmer det kritiskt. Gårdagens vin var det sydafrikanska Robertson Winery på Shiraz druva med inslag av örter peppar och vanilj. Ganska trist vin, lent liksom. Det var inte dåligt men inte så bra att jag kommer att köpa det igen.

(Appropå bilden, har ni sett något så blekt - dags att sola kanske Frida?)



Då klockan närmade sig 10 drog vi till Åhlidhem för att joina Emil och Karin. Vi blandade kaffedrinkar och gjorde gymnastiska konster i köket. (Bild kanske kommer senare om ni har tur)
Lite senare på kvällen drog vi till E-pubben. Jag och Daniel inbillade oss att vi var stjärnorna på dansgolvet - vilket vi typ var. Vi stod i mitten och hade liksom en ring runt oss haha. Efter E-pubben tog Daniel nattbussen hem och jag gjorde sällskap med en asskön italienare som hette Milou (som TinTins hund ni vet) till Åhlidhem där det var efterfest hos Emil. Vi lirade gitarr och åt upp karameller han fått av sin pappa. Klockan kvart över fyra drog jag och karin hem till henne och gjorde nudlar innan vi somnade.


Postat av: Erika

Ja det är som hemma hos dom för mig och man känner sig verkligen hemma när man är där också. He he ja minsann, synd att du inte kunde följa med. Men du får göra det nästa gång. Men nu är han väl snart hos dig va?

2009-10-18 @ 14:10:07
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-