"Jag drömde vi tog SM guld ochdjurgården åkte ur"

2009-09-29 @ 07:55:07
Jag hade tänkt skriv någonting om Djurgårdens pinsamma insats igår men som vanligt gör Simon Bank det hela mycket bättre, read it and weep D.I.F

Medan hela havet stormade på Norra Stå kan man ju knappast påstå att Djurgårdarna stöttade sitt lag på södra läktaren. Seriöst, om fansen inte finns där för årets viktigaste derby - var kommer dom finnas då Djurgården halkar ner i superettan? Murvlandes i samhället i väntan på bättre tider? Kommer det överhuvudtaget finnas ett Djurgården att skriva om i fortsättningen? Självklart har jag själv varit besviken över Gnaget (Exempelvis kan jag nämna bortamatchen vi torskade mot Boden med 5-1) men jag har aldrig lämnat en match innan den spelats klart.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-