Familjekväll

2009-09-21 @ 21:28:08

Idag drog vi en familjekväll vilket var mysigt. Kan inte komma ihåg när vi gjorde något ihop senast - eller jo, det var förra sommaren då mamma och pappa tvingade in mig och Gremelinen i en glödhet bil för att åka och kolla på Star Wars museum - vilket var mindre populärt. Ikväll var en trevligare familjestund, vi drog på Kina resturang och gick på bio och såg "Flickan som lekte med elden" grymt bra skådespel av Noomi Rapace. Jag hade nästan hunnit glömma bort hela boken så det var riktigt spännande. Jag önskar jag kunde glömma bort Sagan om Ringen också för att få samma otroliga upplevelse som första gångerna men av någon anledning vill mitt guldfiskminne inte svika mig på den punkten. Nåja har man sett en film 65 gånger (då man är över 15år )har man väl sig själv att skylla......

Tre pinnar till gnaget ikväll!!







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-