Förlåt så mycket cyklisten!

2009-09-07 @ 22:08:28
Idag skulle jag in till stan för att fika med en kompis då jag lyckades med något ganska sjukt. Jag undrar vad sannolikheten är för dagens scenario. För det första, vad är sannolikheten för att en stor jäkla morot ligger mitt i körbanan? Seriöst, vem är det som slänger en enorm morot mitt i vägen? För det andra vad är sannolikheten för att en bil (min) kör över moroten och med hjälp av hjulet på något vis snärtar till moroten så att den gör en katapult looping genom luften? För det tredje, vad är sannolikheten för att den ska träffa en cyklist i magen?

Jag måste få beklaga mig: Varför råkar alltid jag ut för sådana här konstiga saker? Jag vill också passa på att be om ursäkt till den stakars cyklisten.



Postat av: viktor

sannolikhetsläran säger: S(AΩBΩC)

2009-09-08 @ 13:47:42




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-