Guldpanik

2009-09-09 @ 15:28:03
Med A.I.K. i toppen drar det ihop sig till en förmodad guldmatch. Jag kan inte beskriva vad en sådan skulle betyda för mig. Större än när jag dök första gången, större än att se Metallica och Guns'n'Roses, större än att fylla 20, större än att ta körkort - större än att föda barn vill jag påstå även om jag aldrig har gjort det. Jag skulle tveklöst betala vartenda öre på hela mitt sparkonto för att stå på Gamla Ullevi den första November och se A.I.K. plocka hem pokalen. Göteborg har tydligen bara reserverat två sektiojner åt A.I.K. vilket gör att vi tivingas ta upp plats bland göteborgarna. Nu är biljettförsäljningen stoppad online så jag sätter mitt hopp till Andreas (känn ingen press om du läser detta :P ) på Onsdag, kirrar han biljetter står jag förevigt i tacksamhetsskuld.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-