Fredag, Lördag, Söndag

2009-09-06 @ 19:00:57
Jag har haft en toppenhelg. Igårkväll bakade jag och Viktor Pizza och såg fotbollen som jag nämnde i tidigare inlägg. Älskar att göra mina egna pizzor för då kan man ha på vad för konstigheter man vill, tex västerbottensost, skinka, champinjoner och cashewnötter som igår - kanske ska jag tipsa Alladin (som äger mitt pizza standarhak)om mina briljanta uppfinningar.



Fredagen tillbringade jag med Karin. Vi hann med shopping, epp (efter plugget pubb), middag, förfest och utgång. Eftersom jag har en obotlig tendens att spilla på mig själv höll jag mig till ljusa drycker som öl och white russian. Jag bitchslapade en kille i ansiktet under kvällen - något jag alltid drömt om att göra. Han hade haft någon jävla vadslagning med sina polare om mina tuttar, väldigt moget. Ofta man skulle gå fram till en överviktig person ute på krogan ba "Fan vad tjock du är!" Nej självklart skulle man inte det, men att förolämpa någon med stora bröst är tydligen helt aceptabelt. Förutom det var kvällen jättetrevlig, jag träffade många vänner och bekanta samt lärde känna en asskön snubbe jag snackade politik, resor och fotboll med och även senare massakerade köket hos då jag gjorde panGkakor. Sen sov jag hos Emmy och Stefan och åt upp deras mat - vilket jag skämdes för idag så jag hjälpte dem att städa lägenheten.

Nu har jag kvällen för mig själv som jag planerar att spendera framför en svartvit gammal skräckfilm med ett glas rödvin och mörk choklad!


Postat av: Anonym

Skönt att veta att man inte är ensam i familjen Sjödins "ingifta" släkt som är klumpig och spiller och sölar.



Det finsn choklad popcorn och dom är bäst, hittade det i godishyllan på konsum då vi bodde i SKBG (Skinnskatteberg). Men vet inte om det finns här i Ström eller där hos er, det borde det ju.

2009-09-06 @ 23:40:48
Postat av: Frida

Aaaaargh varför är alla mina briljanta uppfinningar redan uppfunna. Dubbelsovsäcken, den självgående dammsugaren, de kvinnliga urinrören så tjejer kan stå upp och pissa - och nu - Chokladpopcornen.

2009-09-07 @ 12:56:44




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-