Onsdagsmys

2009-09-02 @ 21:21:51
Idag fick klassen lite mer information om utbildningen och jag känner verkligen att jag hamnat helt rätt. Allting verkar så intressant och jag känner mig privelegerad att få ha så meriterade lärare som vi har. Mycket nytt på gång gör att jag lätt går upp i varv, istället för att sova ligger jag och hoppar i sängen. Igår var jag på spinning för att göra mig av med överskottsenergin, det funkade inget vidare (men det kan även ha att göra med 3 koppar kaffe före sängdags). Ikväll är jag med Viktor och det är jag glad över för med honom kan jag verkligen slappna av och mysa, och så om jag fryser om tårna på natten kan jag kila in dom mellan hans vader och slipper strumpor som killar och sticks.






Postat av: Daisy

Massa mys ju!

2009-09-03 @ 10:30:28
URL: http://daisymonroe.blogspot.com
Postat av: Erika

Det är så kul att han har fått träffat dig Frida. Det är så det ska vara, man ska kunna slappna av hur som helst med den man är käääär i.



Ni ser s gosiga ut.



=D

2009-09-03 @ 10:32:40
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-