Roliga citat från gårdagskvällen

2009-09-24 @ 17:31:26
Igårkväll samlades vi ett gäng hemma hos Emmy och för en girly night. Jag hade bjudit in en tjej från ett Mary Key (smink/hudvård) och vi testade produkter, åt kex med ost och drack vin då Lottas telefon ringer.

Lotta: Jag är på ett sånt där tjejparty du vet
Jag: Haha nu tror personen i andra änden att det är plastparty
Kicki: Det får vi ha nästa gång!
Ida: JA!
Karin: Vadå plastparty?
Jag: Du vet, dildo-fest.
Ida: Åh jasså, jag trodde du menade tapperware!
(Alla skrattar utom Karin)
Karin: Men är det någon skillnad på dildofest och tapperware?




Postat av: Erika

Kanske det finns dildo i tupperware material ha ha.



Btw så var jag på plastparty hos svärmor för inte så länge sen, grejerna kommer nig imorgon ha ha.

2009-09-24 @ 21:18:42
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-