Så jävla otippat - så jävla rättvist!

2009-09-06 @ 14:12:41
Nu var det ett tag sen jag fotbollsbloggade. Matchen igår kan ju vara värd att nämnas. Shit vad jag vrålade i slutskedet, så jävla otippat och så jävla rättvist! Jag kan inte dra mig till minnes att jag personligen har sett en match förut där domaren blåst av matchen efter ett mål utan utspark. Det måste ha kännts skönt för Elm efter den något tveksamma straffsituationen som kostade Sverige ledningen. För en gångs skull var det roligt att se Sverige spela, laget sammarbetade fint, skapade luckor, förde spelet, och bäst av allt - inget konstant bakåtpassande. Hela laget gjorde en bra insats, jag har haft nina tvivel om Svensson men jag tyckte han spelade fint igår. Zlatan är ju den han är, det måste vara ganska speciellt att vara så känd att hela det svenska språket förändras efter ens namn. Överallt där Zlatan nämns byter man ut S:en mot Z:an. För att citera msn idag "Zizta Zekunden Zlatan" lite larvigt att tidningarna alltid ska hålla på sådär.
Nu blickar jag frammot mot Oktober då det är dags för Sverige att ta sig an Danmark. Efter gårdagens match har jag vågat hoppas på goda chanser att ta oss till VM.


Postat av: Erika

Vi som satt i soffan där jag kollade på fotbollen så tror jag alla höll på å hoppa å studsa av glädje så golvet skulle rasa.

2009-09-06 @ 17:00:02
URL: http://macae.blogg.se/
Postat av: Erika

Angående din kommentar i min blogg: Ja ibland så har man något som man älskar att trycka i sig. Choklad är också en favorit men inte lika lätt att göra det sj hemma om man inte redan har det så att säga.



Tänk å han någon form av liknande popcorn fast i choklad och värmde man det så expanderade det och blev till as mkt choklad bara sådär. UNDERBART

2009-09-06 @ 17:05:03
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-