Hur ska detta gå

2010-04-20 @ 00:54:32
Så vad händer i mitt liv. Jag har tentapluggat (men det var inte så spännande att skriva om). Vad som är mer spännande är rollen som bakis partydiva i mina föredetta klasskompisars reklamfilmsarbete. Jag är ju en annhängare av gamla svartvita filmer som Cassablanca. Där varje sen får ta sin tid. Där det verkligen gäller att skådespela utöver ramarna. Det ska synas när det är teater. More is more innom är skådespel. Detta borde passa mig utmärkt. Se bara hur snabbt jag lyder mina vänners komandon på pose!


Ett, två, tre "APA" klick     

(<-- kliar mig under armen)


Ett två tre "ANNA ANKA" klick



Ett, två, tre "FJORTIS" klick                 

"

Ett, två, tre "BRAT" klick










Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-