Kurslitteratur på tork

2010-04-27 @ 18:20:13
Vissa dagar skulle det vara väldigt skönt om man kunde byta och bli någon annan i några timmar. Någon som inte alltid är så katastrofalt klumpig och ortursam. Vi har världens svåraste tenta på torsdag som jag dag efter dag kämpat mig igenom massa övningsuppgifter för att klara. Jag tänkte att ett bad skulle pigga upp mig i förkylningen och kröp ner i badkaret med kurslitteratuern och miniräknaren. Jojjomen! Självklart råkade jag putta till hela paketet så att det trillade rakt ner i badvattnet.

DRIPP, DROPP, DRIPP, DROPP, DRIPP, DROPP, DRIPP, DROPP.....




Nu är jag alltså pluggningsfölamad för kvällen och förmodligen utan miniräknare på tentan.


Postat av: erika

Tur det inte var datorn, funkar miniräknaren?

2010-04-27 @ 18:34:03
URL: http://mylittlehome.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-