Lugnet före stormen

2010-04-21 @ 22:21:55
Nu är det någonting på gång. Jag har ont i magen. Någonting stort, ruskigt klumpigt och pinsamt kommer förmodligen att hända inom en snar framtid.

Idag gick för bra för att vara sannt. Jag lyckades uppföra mig som en normal människa. Jag spillde inte ut en droppe av vare sig mitt eller Charlottes kaffe trots att jag gick med fulla muggar och körde med dem i bilen på gropig väg. Senare skulle jag tanka och hör och häpna:

1. Jag parkerade med tanken på rätt sina om bensinpumpen
2. Jag kom ihåg att trycka "kassa" innan jag började tanka och startade inte larmet
3. Jag fick lös tanklocket helt själv och behövde inte be personalen om hjälp
4. Jag glömde inte tanklocket ovanpå bilen då jag körde därifrån


Sådant som normala människor gör per automatik men som jag aldrig i hela mitt liv lyckats med förut, och jag måste nog ändå påstå att jag hunnit tanka i alla fall 20ggr helt på egen hand.

Sådant här flyt har jag bara i lugnet innan stormen. Mycket snart väntar en ny Frida kattastrof. Jag undrar bara när.....






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-