Man blir aldrig för gammal för att krama sin mormor

2010-04-22 @ 17:09:30
När jag var liten var min mormor bland det bästa jag visste. Under min uppväxt kom hon ner till Stockholm och hälsade på oss minst två gånger om året - den bästa tiden. Hon var alltid ren och fräsch och luktade gott. Hon gjorde min favoritmat. Hon lärde mig bygga kott-djur. Hon höll mig i handen då jag gick balansgång. Hon sjöng för mig. Hon stickade vantar och halsdukar och hon sydde fantastiska Madicken, Askungen och princessklänningar åt mig. Jag fick hjälpa henne att baka och skaka i tvätten.

(Tyvärr har jag ingen scanner)

   <- Allt har hon sytt







Nu är jag stor men min mormor är fortfarande bland det bästa jag vet. Idag fyller hon år!



Postat av: Erika

Så otroligt söt du var när du var liten och se så fin du är nu också. Vad mysigt det såg ut den sista bilden.



Kram

2010-04-22 @ 19:26:30
URL: http://mylittlehome.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-