Cosy time

2010-08-30 @ 09:45:05
Hösten är här. Löven håller på att ändra färg. De har börjat singla nedför träden, snart är de fler på marken än på grenarna. Kallt regn har börjat falla. Kyllan blir allt mer rå, jag känner hur den kryper in mot mig genom fönstret när jag ligger i sängen och ska sova om kvällarna. Fast det fortfarande bara är agusti så behöver jag pyamas, raggsockor och en extra filt för att inte frysa då jag ska sova.

Idag är första dagen på terminen men ny klass och nya kurser, det regnade och det var extra otrevligt att lämna mitt varma bo imorse. Huttrande beslutade jag mig för att det var dags att plocka fram mys-lakanet. Ni vet hur lena och mjuka satin-lakan är? Well, mys-lakanet är even better! Jag vet inte vad det är gjort av riktigt men det är tjockare än ett vanligt lakan, varmt, mjukt, lent och luddigt. Det känns typ som att sova på en jättestor morgonrock.

Nu ska jag till skolan!



Är min första dag värdelös har jag ju i alla fall mys-lakanet att krypa ner i ikväll!


Postat av: Annika

Du är så fin!

2010-09-01 @ 17:25:34
URL: http://annikagauffin.blogg.se/
Postat av: Annika

Du är så söt!

2010-09-01 @ 17:31:37
URL: http://annikagauffin.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-