Helgen i friheten

2010-08-23 @ 15:35:22
Nästa helg börjar jag jobba på Corona igen så helgen som var verkade vara sommarens sista i friheten. Jag passade alltså på att leva i vartenda ögonblick av den.

Fredagen tog jag en sovmorgon, lagade mat och solade. På kvällen så umgickas jag med Karin och vi styrde utgång.



Lördagen hade Ida och Åsa hyrt bastun i deras lägenhetshus och styrde upp spadag. (Det bästa initiativet någon tagit under hela året) Vi pealade och scrubbade fötter, kropp och ansikte. Vi ångade upp porerna. Vi rakade benen. Vi gjorde hårimpackningar. Vi smorde in oss med mjukgörande cremer och oljor och ansiktsmasker. Vi åt godis och drack en fantastisk bål på Sourz, fruktsoda och bär. Efteråt var vi lenare än babyrumpor och renare än destilerat vatten.





Då vi var färdiga med spa myset så drack vi rött vin och beställde hem hämt pizza. Därefter gick vi ut och dansade/ fulade oss på dansgolvet. Körde "pimplaren" "Ica" "Rasta hunden" "Basketbollen" och så förstås den fulländade sinigel dansen.









Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-