Morgonstund på Pedagoggränd

2010-08-25 @ 10:26:55
Jag och Karin har diverse sysselsättningar vi ibland roar oss med på morgonen. Vi kan tillexempel ha högläsning för varandra om de olika granderna av vind och blåst, om hur slem bildas i näsan eller vad knäppa människor skriver på flashback. Idag satt vi och pratade om hur vi kunde bli bättre på att spara våra pengar

K: Vi kan ju sluta att dricka kaffe
F: Och läsk och Alkohol
K: Och så kan vi sluta sola oss
F: Sluta använda smink
K: Sluta färga håret
F: Sluta köpa kläder
K: Inte göra läpparna
F: Sluta tvätta håret och sluta att raka oss
K: Sluta kamma oss och bara låta det bli dreads
F: Där det kan leva djur
K: Flera olika sorter
F: Vi kan bli som moder natur! Två egna ekosystem i ekosystemet!
K: Vänta lite nu.... vad var det vi pratade om, varför skulle vi göra allt det här?






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-