Speedblogging

2010-08-20 @ 12:26:32

Sommaren har aldrig varit min favoritårstid att blogga. Det händer för mycket. Jag har jobbat, solat, badat, festat samt rest en hel del inom Sverige och hälsat på släktingar och vänner. Här är iaf ett smakprov på vad som hänt mig i sommar.

Jag har hälsat på min mormor i Boden! Mycket kaffedrickande!

 



Jag har firat midsommar på Jennys landställe utanför Obbola!






Jag har maskerat mig till proper affärskvinna och arbetat på Handelsbankens ekonomiavdelning.



Jag och Ante har hoppat fallskärm!

 




Jag har har varit (och är) stört jävla BESATT av denna fantastiska orkesterjacka från Balmain. Det är det mest fulländade klädkonstverk jag någonsin lagt mina ögon på. Jag drömmer om den. Jag vet inte om jag borde gråta eller jubla över att jag inte hade typ 4000 Euro på mitt shoppingkonto... är övertygad om att jag inte hade kunnat hejda mitt finger från att klicka hem den. (Från Net-a-porter.com om någon annan av er sitter på ett shoppingkonto innehållande typ 4000 Euro)



Epiolog! Jag har haft den mest fantastiska sommaren i mitt liv. Det kanske allra mest fantastiska vill jag inte skriva om. Inte här i alla fall. Så ni får dö nyfikna.







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-