A Blue house didumdida

2010-12-03 @ 14:22:49
There was a blu little girl whith blue blue eyes, in a blue shirt, sitting on a blue couch with blue cushion, in a blue blue house with blue little windows.....



Jag gillar den här ansiktsmasken från Makeupstore. Smyger omkring här hemma och känner mig som en avatar!


Postat av: Annika

Du är alltid så fin!

2010-12-13 @ 18:08:00
URL: http://annikagauffin.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-