Hur lyckas jag?

2010-12-27 @ 15:54:11
Jag antar att om jag själv visste svaret på min rubrik skulle jag inte begå så många misstag hela tiden. Jag stövlade in i sista sekunden på flygplatsen bara för att få reda på att jag bokat flyg för imorgon. Lyckligtvis för mig var kvinnan i kassan snäll och flyttade mig men frågan kvarstår. Hur lyckas jag? Nu sitter jag på tåget. Bäst att vara uppmärksam istället för att blogga för annars åker jag väl till gubbängen eller nått.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-