Om my way ehy

2010-12-27 @ 10:52:22
Måndagen efter julhelgen brukar vara otrevligare än vanliga måndagar. Jag antar att det var fler än jag som körde tvådagars. I alla fall riktigt kul. Roligast var i fredags då jag var med Daniel och Ida på Scharinska. Påvägen hem hittade jag ett mystiskt hål i snön. Och eftersom jag typ aldrig tänker (vad hände med min förmåga att hejda impulser?) så hoppade jag rakt ner i hålet och satt där och lurade hur nöjd som helst.

Jag var inte lika nöjd dagen efter då jag insåg att hålet var fullt av massa smuts som jag kletat in min klänning och jacka i. Men sånnt är livet.

Idag bär det av ner till Stockholm och mina barndomsvänner! Kvinnan som lärde mig att äta löv (utifall att jag någon gång skulle gå vilse i skogen och bli tvungen att äta löv för att inte svälta ihjäl) ska nämligen gifta sig. I min värd är det fortfarande helt absurt. Jag är lycklig att du hittat den rätta men Ella, är du verkligen medveten om att du ska bli någons fru? Det är rätt coolt. Förhoppningsvis hinner jag träffa min finaste Annica också!

Vi hörs!






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-