Snigelklocka

2010-12-21 @ 08:58:43
Jag vaknar upp och hela lägenheten luktar rök från gårdagens missöde. Trotts att jag vädrade en timme. Termometern visar på minus 12,5 grader och jag har skola och jobb ända fram till på Onsdag. Varför ska tiden gå så långsamt ibland.

Jag längtar efter popkornkrig, bakissöndagar med Premier League, disco-rave med kina pinnar, Monty Phyton maraton och sushi i solnedgången. Jag längtar efter Marcus Palm! Jag tycker Kina har haft honom tillräckligt länge nu! Nu är det min tur. Kom hem någon gång då din kines!







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-