Vi komplicerar varandra så bra

2010-01-14 @ 15:06:12
NEEEEEEJ var min första tanke då alarmet på mobilen väsnades 07.30 imorse. Jag hann aldrig dricka något morgonkaffe vilket kaffemonstret inne i mig påminde mig om på busshållplatsen. Det gjorde mig seg och fick mitt huvud att dunka lätt. Dessutom var bussen försenad och det var 15- grader. Mina läderkängor blev snabbt iskalla och jag ställde mina fötter på Viktors fötter. Sen höll jag i honom runt midjan medan han började gå omkring, dansa och marschera med mig på sina fötter. Jag blev som en barn igen, överförtjust i nostalgin - precis så brukade alltid pappa göra med mig då jag var liten.

Då man själv är som en lövhög för vinden, spontan, impulsiv och oberäknerlig är det ibland skönt med en kille som är så lugn och jordnära. Viktor vill tyvärr inte hoppa fallskärm eller dyka med mig, men han är en riktigt bra kompis. "Vi komplicerar varandra så bra" som han brukar säga :P. Igårkväll slog vi av TV:n och så låg vi och pratade i flera timmar. Jag har nog aldrig haft en sådan personlig konversation men en kille förut. Om man inte räknar med Daniel, Marcus och Oscar men dom är ju inga pojkvänner, mera som bröder. Särskillt Oskar - som är min bror på riktigt........



Postat av: Erika

Men åååh Frida, jag verkligen fick upp bilden framför mig om hur det skulle ha sett ut. Och vad fina ni är, du är verkligen en fin tjej ska du veta. Är så glad att du kommit in i "vår" familj eller hur jag ska skriva men jag tror du förstår.



Hoppas ni kommer hit snart och hälsar på. Vi saknar er ju och jag saknar dig speciellt för nu när Viktor kommer hem så har jag någon att umgås med också =D



KRAM

2010-01-15 @ 07:17:35
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-